אגף השירות 

אגף השירות בעיריית אריאל מוביל את חוויית השירות העירונית מתוך תפיסה מקצועית ומתקדמת, השואפת להעניק שירות איכותי, יעיל, שקוף ונגיש לכל תושבי העיר. האגף מתמקד בשיפור מתמיד של השירות לתושב ומחויב להטמעת תרבות ארגונית שירותית ברמה גבוהה, תוך אימוץ טכנולוגיות מתקדמות ומתן מענה יעיל ומהיר לצרכי התושבים.

תחומי אחריות עיקריים:

  1. המוקד העירוני (106)  המוקד העירוני פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ומהווה מרכז פניות ראשוני לתושבים בכל תחומי החיים העירוניים. תפקידי המוקד כוללים:
    • מענה מיידי לפניות תושבים וניתובן לטיפול הגורמים המקצועיים בעירייה.
    • תיעוד פניות ומעקב אחר סגירתן באופן מיטבי.
    • תיאום בין אגפי העירייה ומתן מידע עירוני מקיף וזמין.
  2. פניות הציבור- אגף השירות אחראי על ניהול מחלקת פניות הציבור, תוך הקפדה על מתן מענה מקצועי, מהיר ויעיל לפניות התושבים. תחום זה כולל:
    • תיעוד מדויק של הפניות ובקרה על תהליך הטיפול בהן.
    • סגירת מעגל טיפול תוך עמידה ביעדים ובזמני טיפול מוגדרים.
  3. ניתוח נתונים והפקת תובנות- כחלק משיפור מתמיד בשירות, האגף מנהל מערך לניתוח נתונים מעמיק של כלל פניות התושבים ומידע נוסף הקיים בעירייה:
    • איסוף נתונים שוטף על תפקוד היחידות העירוניות וזיהוי מגמות שירותיות.
    • הפקת דוחות ניהוליים תקופתיים לצורך קבלת החלטות מושכלת.
    • שימוש בנתונים לשיפור מתמיד של תהליכי השירות ואיכותם.
  4. דיגיטציה של תהליכי שירות -במטרה לייעל ולהקל את תהליך קבלת השירות לתושבי העיר, אגף השירות מוביל מעבר לשירותים דיגיטליים מתקדמים:
    • הטמעת טפסים דיגיטליים נוחים לשימוש, הזמינים מכל מקום ובכל זמן.
    • פיתוח והרחבה של שירותים מקוונים חדשים בהתאם לצרכי התושבים.
    • ליווי והדרכה של התושבים ועובדי העירייה בשימוש במערכות הדיגיטליות.
  5. בקרת איכות השירות ושביעות רצון תושבים- האגף שם דגש על בקרת איכות השירות הניתן לתושבים, במטרה להבטיח חווית שירות חיובית ומשביעת רצון:
    • ביצוע סקרי שביעות רצון תקופתיים במגוון ערוצי השירות.
    • מעקב קבוע על איכות וזמינות השירותים העירוניים.
    • גיבוש תובנות והמלצות לשיפור תהליכים עירוניים בהתבסס על המשובים המתקבלים.

אגף השירות בעיריית אריאל מחויב להעניק לכלל התושבים שירות מתקדם, ידידותי, יעיל ושקוף, תוך שאיפה מתמדת למצוינות ולשביעות רצון גבוהה.

פרטי התקשרות

אגף השירות

אגף השירות
שם תפקיד טלפון דואר אלקטרוני
ראובן פרנקס מנהל אגף שירות 03-9061219 שליחת הודעה לנמען
אוריאל אופיר ממונה תוכן ודיגיטציה 03-9061892 שליחת הודעה לנמען

מוקד אריאל

טלפון: 03-9061666

שעות קבלת קהל:

למוקד ניתן לפנות בדרכים הבאות:

שעות מענה טלפוני:

המוקד העירוני אריאל 106 לפניות הציבור 24 שעות ביממה

מוקד אריאל
שם תפקיד טלפון דואר אלקטרוני
עדי כרסנטי מנהלת המוקד 03-9061666 שליחת הודעה לנמען