אגף משאבי אנוש בעיריית אריאל אמון על ניהול המשאב האנושי בעירייה, תוך מכוונות לתושב ותפיסתו כלקוח מרכזי של פעילות העובדים. האגף אחראי לגיוס עובדים באמצעות מכרזים פנימיים וחיצוניים, פיתוח העובדים באמצעות הדרכות והשתלמויות, דאגה לפרט לאורך חיי העובד החל משלב הקליטה, דרך ליווי אישי לאורך שנות העבודה ועד שלב הפרישה. 
עובדי האגף פועלים על מנת להעניק לעובדים את מלוא הזכויות להם הם זכאים על פי חוק כמו גם להשית עליהם את מכלל חובותיהם לרשות בהתאם להסכמים הקיבוציים ולקריטריונים שנקבעו על ידי משרד הפנים, משרד האוצר ומרכז השלטון המקומי.
האגף מאמין, כי השקעה וטיפוח העובדים מניבים פרי עבור התושבים, ולכן דואג להתאמת המשאב האנושי לצרכי הארגון, העצמת העובדים וטיפוחם הן ברמה הפרטנית והן ברמה המקצועית.

נאוה בן הרוש, מנהל אגף משאבי אנושדבר מנהלת האגף – גב' נאוה בן הרוש 

האני מאמין שלי: כל יום הוא התחלה של משהו חדש.....

פרטי התקשרות

משאבי אנוש

טלפון: 03-9061615

פקס: 03-9061851

דוא"ל: manpower@ariel.muni.il

כתובת:
רחוב יהודה 5

משאבי אנוש
שם תפקיד טלפון דואר אלקטרוני
נאוה בן הרוש מנהלת משאבי אנוש 03-9061614 neldar@ariel.muni.il
ילנה נפתלי אחראית נוכחות 03-9061626 enaftaly@ariel.muni.il
טליה ליאני רכזת משאבי אנוש 03-9061831 talial@ariel.muni.il
אלינור שיפמן מזכירה 03-9061615 elinors@ariel.muni.il
קרן אלפסי אחראית דואר 03-9061615 kelfasi@ariel.muni.il

לצפיה במכרזי כח אדם לחץ כאן: מכרזי כח אדם